یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

همزمان با هفته دولت، ۱۳۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی با ۸۴۱ میلیارد ریال اعتبار در استان کردستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از این تعداد ۳۷ پروژه گازرسانی قابل افتتاح روستایی شامل چهار روستا در بانه، ۱۲ روستا در بیجار، ۵ روستا در دیواندره، روستا در دهگلان، ۴ روستا در سقز، یک روستا در سنندج، ۴ روستا در کامیاران و ۵ روستا در مریوان است.  

احمد فعله‌گری اضافه کرد: در بخش صنعتی نیز، ۵۳ پروژه گازرسانی شامل ۴ طرح در بانه، یک مورد در بیجار، ۵ طرح دهگلان، یک طرح سقز، ۱۵ طرح در سنندج، ۱۰ مورد در قروه و ۱۷ طرح در کامیاران به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه ۴۵۱ میلیارد ریال برای افتتاح طرح‌های روستایی و صنعتی هزینه شده است.

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۳۳ طرح گازرسانی روستایی شامل ۵ روستای بیجار، ۲ روستای دهگلان، ۱۰ آبادی دیواندره، ۷ روستا در سنندج و ۵ روستا در کامیاران آغاز می‌شود.

در بخش صنعتی نیز، کلنگ آغاز عملیات گازرسانی به ۴ طرح در دیواندره و ۸ طرح در سنندج بر زمین زده می‌شود، در مجموع برای آغاز اجرای عملیات گازرسانی به پروژه‌های روستایی و صنعتی ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 در حال حاضر ۵۴۲ هزار و ۳۹۹ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۵ درصد جمعیت روستایی در استان زیر پوشش شبکه گاز طبیعی قرار دارد.

کد خبر 542708

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha