یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
۰ نفر

عده‌ای سودجو با دستکاری شیرهای هیدرانت در سطح شهر خرم‌آباد اقدام به جدا کردن و سرقت اجزای شیرها کرده‌اند که این کار باعث از سرویس خارج شدن شیرها و اخلال در تاکین ایمنی شهر می‌شود.

هیدرانت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد به کاربرد شیرهای هیدرانت در کاهش میزان خسارات ناشی از حریق اشاره و تصریح کرد: اصلی‌ترین ابزار آتش‌نشانی در مهار حریق، آب است و مهم‌ترین منبع تامین آب مصرفی خودروهای آتش‌نشانی، شیرهای هیدرانت نصب شده در سطح شهرها هستند.

حمید علیرضایی ادامه داد: باید با افزایش جمعیت در هر منطقه و افزایش محدوده شهری، تعداد شیرهای هیدرانت این مناطق نیز افزایش یابد.

وی گفت: بزرگترین موانع بر سر راه گسترش شیرهای هیدرانت در شهر خرم‌آباد علاوه بر کمبود منابع و گسترش روز افزون محدوده شهری، امنیت شیرهای نصب شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد ضمن تاکید بر ادامه روند جانمایی، نصب و رفع نقص شیرهای هیدرانت سطح شهر با همکاری آبفای خرم‌آباد از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه دستکاری شیرهای آتش نشانی توسط افراد سودجو، مراتب را سریعاً به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خرم‌آباد و یا پلیس ۱۱۰ برای پیگیری و برخورد با این افراد اطلاع داده و همچنین رفع نقص شیر مذکور اقدام کنند.

کد خبر 542707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha