مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مأموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات در این سازمان است.

آسانسور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قدیر موسی‌خانی گفت: در ۱۵۰ روز نخست امسال، ۲۰۷۶ مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش‌نشانان قزوینی انجام شد که همچنان مأموریت‌های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات در این سازمان را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۱۴ عملیات توسط پرسنل این سازمان انجام شده است، اظهار کرد: آمار عملیات مربوط به آتش‌سوزی انجام شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: از مجموع عملیات انجام شده، ۲۵۰ مورد مربوط به آتش‌سوزی منازل، خودرو، تجاری، شرکت، بوده و تعداد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث حدود دو برابر حریق بوده و عدد ۵۱۰ مورد را نشان می‌دهد.

این مسئول افزود: بیشترین عملیات‌های انجام شده نیز مربوط به علف‌های هرز، باغ‌ها، مزارع و مرتع بوده که نیمی از تعداد عملیات‌های این سازمان را به خود اختصاص داده است و مابقی عملیات‌ها مربوط به ضایعات، احتیاط حریق و احتیاط حادثه بوده است.

کد خبر 541828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha