چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: سه حادثه رانندگی در ۲۴ ساعت اخیر در سطح استان باعث کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۵ تن دیگر شد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حیدری افزود: در حادثه نخست یک دستگاه خودروی وانت پیکان حوالی روستای «بزمیرآباد» سرپل‌ذهاب واژگون شد که ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر هم زخمی شدند. علت وقوع این حادثه طبق اعلام کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد خودرو و ناتوانی راننده در مهار آن اعلام شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در حادثه دیگر نیز یک دستگاه خودروی پراید در محور شیان - اسلام آبادغرب به علت سرعت بالا واژگون و مرگ خانمی ۶۸ ساله را رقم زد. در این حادثه همچنین سه نفر دیگر از سرنشینان پراید زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآور شد درباره دیگر حادثه منجر به فوت نیز گفت: در این سانحه که حوالی روستای حسین‌آباد کرمانشاه رخ داد یک دختر بچه ۲ ساله پس از برخورد با یک دستگاه تراکتور جان خود را از دست داد.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست تا ضمن رعایت قوانین و مقررات از ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز که عامل بیشتر تلفات است خودداری کنند و هنگام رانندگی با وسایلی مانند تراکتور احتیاط لازم را داشته باشند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در مجموع هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در ۳۴ شهر و هزار و ۶۰۰ روستا دارد.

کد خبر 541788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha