دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز پروازهای ایران و ترکیه از یازدهم شهریورماه خبر داد.

هواپيما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که ترکیه برنامه پروازی خود را به ایران اعلام کرده است، گفت: ترکیش ایرلاین، شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه، در جدیدترین به‌روزرسانی برنامه‌های پروازی خود اعلام کرد از اوایل سپتامبر پروازهای خود را به ۵ شهر ایران از سر می‌گیرد.

وی درباره جزئیات پروازهای ترکیه به ۵ شهر تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان توضیح داد: طبق برنامه اعلام‌شده، ترکیه از اول سپتامبر ۲۱ پرواز در هفته به تهران، ۴ پرواز در هفته به تبریز و شیراز و از پنجم سپتامبر ۲ پرواز در هفته به مشهد و اصفهان خواهد داشت.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: با از سرگیری پروازهای ترکیه به ایران، پروازهای ایران به شهرهای ترکیه هم آغاز خواهد شد و به این صورت نیست که پروازها فقط با ایرلاین ترکیه انجام شود.

اسعدی سامانی درباره احتمال افزایش قیمت بلیت پروازهای ایران و ترکیه گفت: نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای خارجی تابع نرخ دلار است، اما به طور مستقیم به تعداد پروازها و میزان تقاضا بستگی دارد. اگر تعداد پروازها کم و تقاضا بالا باشد احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به برقراری تورهای ترکیه توضیح داد: فعلا در این مرحله درباره پروازهای بین دو کشور تصمیم‌گیری شده است و هنوز هیچ تصمیمی درباره برقراری تورهای مسافرتی و گردشگری ترکیه اخذ نشده است.
 

کد خبر 541593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha