همشهری‌آنلاین: انگار زمین اندوهناک است و در سالروز شهادت‌ ام ابیها می‌گرید و خاک تب دار غصه غصه داران را به عزاداران بی بی دو عالم نشان می‌دهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، امروز (شنبه 18 خرداد) از ساعات اولیه صبح، خیابان‌های آزادی و استاد معین تهران همچون بسیاری از دیگر کوی و برزن های ایران اسلامی، مشتاقانه پذیرای عاشقانی بود که در ماتم آن که به مادر پدرش لقب یافت، گریستند و عارفانه بر سر و سینه زدند.

در این مراسم روحانی، مداحان اهل بیت (ع) در مظلومیت آن همسر ولایت و مادر امامت مرثیه خواندند.

مراسم امروز از پایگاه مقداد مقاومت بسیج تهران در خیابان آزادی با حضور هزاران نفر از مشتاقان اهل بیت آغاز شد و عزاداران پس از عبور از میدان آزادی، مقابل مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در خیابان استاد معین جمع شدند و به عزاداری پرداختند.

در این مراسم که حضور انبوه بانوان جوان چشمگیر بود، یک خانم دانشجو با مهم دانستن برگزاری مراسم و بزرگداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: ام ابیها الگوی فراموش نشدنی دختران و زنان عالم است که اتکا به ایشان برای همه ما ضروری است.

همچنین خانم خانه‌داری نیز درباره شخصیت حضرت صدیقه فاطمه (س) گفت: حضرت بالاترین الگوی زنان مسلمان است که درس عفت، ایمان و شهادت به ما دادند و همه جوانان به خصوص دختران باید ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

کد خبر 54147

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز