محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها روبه رو شده‌اند اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت‌های فعلی بازار ندارد.

خودرو هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش روند رشد قیمت در محصولات مونتاژی بیش از داخلی‌ها بود به نحوی که سراتو ۶۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و هایما اس ۷ با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

در بخش خودروهای داخلی هم محصولات سمند و پژو با رشد ۵۰۰ هزار تومانی قیمت‌ها روبه رو است اما همچنان رونقی در خرید و فروش نیست و کسی رغبتی به خرید خودرو آنهم با قیمت‌های فعلی بازار را ندارد.

در حال حاضر سمند سورن با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان، پژو پارس tu۵ با قیمت ۲۱۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵۵ با قیمت ۲۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ وی ۸ با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان، رانا با قیمت۱۶۴ میلیون تومان، هایما S۷ با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i دستی با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین دنا با قیمت ۲۲۰ میلیون تومان، دنا پلاس با قیمت  ۲۶۴ میلیون تومان، پراید X۱۱۱ با فیمت ۹۴ میلیون تومان، تیبا ۲ با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پژوپارس با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

کد خبر 541229

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    بخرید مردم پول که دارید کی می گه پول نیست؟
  • محمد IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    ایول ایول آفرین خدا کاری کنه بشه پنج میلیارد مسلمون