دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

شهردار آبادان درباره تصاویر مربوط به ماجرای دعوت از شهروندان برای برخورد با تخریب‌کنندگان سطل‌های پلاستیکی زباله که در فضای مجازی منتشر شده، توضیح داد.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمودرضا شیرازی درباره بازتاب قسمتی از صحبت‌هایش که گفته بود مردم با کسانی که سطل‌های زباله را آتش می‌زنند برخورد فیزیکی کنند، گفت: بخشی از سخنانم دست‌مایه افرادی با اهداف خاص شد، به همین دلیل ارائه توضیحات برای مردم منصف و سلیم‌النفس لازم است.

شهردار آبادان با اشاره به اینکه تعدادی قابل توجه زباله‌دان نو از جنس پلی‌اتلین یا پلاستیکی در مناطق مختلف شهری خریداری شده، عنوان کرد: علت استفاده از این نوع جعبه‌ها سرقت نوع فلزی آنهاست. جعبه‌های پلاستیکی هم که به تازگی خریداری و نصب شده تا شهروندان برای بیرون گذاشتن کیسه‌های زباله خود به زحمت نیفتند، توسط عده‌ای آتش زده و سرمایه مردم دود می‌شود.

شیرازی با اشاره به لزوم بالا بودن سطح مسئولیت‌پذیری شهروندان در قبال اموال عمومی، از مردم خواست خودشان از در خانه جلوی این پدیده زشت را بگیرند و نسبت به این شکل از سرمایه‌سوزی بی‌اعتنا نباشند.

او تصریح کرد: عده‌ای بدون اینکه میان شهروندان مسئول و محترم و افراد خرابکار و سارق تفکیک قائل شوند، درخواست بنده را برای تنبیه خرابکاران به همه شهروندان تعمیم دادند و روی موج دفاع از شان و منزلت مردم آبادان سوار شدند.

کد خبر 541132
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha