بارسلونا یکی از شرط های لیونل مسی برای باقی ماندن در نیوکمپ را اجرا کرده است و باید دید این اقدام تا چه حد در تصمیم مسی اثرگذار خواهد بود.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه بارسلونا می‌گوید که هیچ پیامی از سوی لیونل مسی در مورد  جدایی او از این تیم دریافت نکرده است.
نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» در این باره نوشت :منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا به این نشریه کاتالانی گفته اند که، نه جوزپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه) و نه اریک آبیدال (مدیر فنی) از طرف ستاره آرژانتینی پیامی دریافت نکرده اند. روز گذشته اما سایت «اسپورت اینترکاتیوو» مدعی شد کاپیتان بارسلونا پس از شکست ۸ – ۲ تیمش مقابل بایرن مونیخ به خاطر نبود پروژه موفق در باشگاه تصمیم گرفته است در این تابستان تیم کاتالانی را ترک کند و این موضوع را به باشگاه اعلام کرده است.

با این حال بارسا آن ادعا را رد کرد و اگر مسی قصد جدایی داشته باشد حداقل به آن ها اطلاع نداده است. این نشریه تلاش کرد با نزدیکان مسی تماس داشته باشد که موفق نشد. نزدیکان فوق ستاره آبی‌اناری‌ها تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده اند و خبر اسپورت اینترکاتیوو را تکذیب یا تایید نکرده اند.

این در حالی است که امروز بارسلونا اعلام کرد که کیکه ستین را رسما اخراج کرده است و امروز نام سرمربی جدید این باشگاه اعلام خواهد شد. پیش از این گفته می‌شد اخراج ستین و کناره‌گیری بارتمئو دو شرط مسی برای باقی ماندن در این باشگاه است. حالا شرط اول اجرا شده و باید دید ماجرای برکناری بارتمئو جقدر واقعیت داشته و آیا سران بارسلونا قادر به راضی کردن مسی برای ادامه حضورش در این تیم خواهند بود یا نه.

کد خبر 541061

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha