استاندار کرمان به پرونده درگیری رئیس یک بانک در کهنوج با فرزند شهید ورود کرد و قرار است این مساله در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه اعلام شود.

جواد فدايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، با اعلام خبر درگیری رئیس شعبه یک بانک با فرزند شهید و ایجاد شائبه توهین به ساحت شهدا و خانواده معظم ایشان و ایجاد موجی از جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم کهنوج و خانواده شهدا و ایثارگران، بنیاد شهید شهرستان کهنوج کارگروه ویژه‌ای را مأمور رسیدگی به پرونده با قید فوریت کرد.

در همین راستا با پیگیری‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهنوج، استاندار کرمان مأموریت رسیدگی به بررسی مساله را به مشاور ایثارگران استانداری محول کرد تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام و مراتب برای تصمیم‌گیری نهایی به استحضار استاندار رسانده شود. قرار بود جلسه رسیدگی اولیه به پرونده صبح امروز یکشنبه ۲۶ مرداد با حضور مشاور استاندار و نمایندگان بنیاد شهید و بانک عامل برگزار شود.

همچنین هر گونه تصمیم گیری و مراتب رسیدگی به پرونده توسط این بنیاد به استحضار مردم شریف شهرستان و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران رسانده خواهد شد و مجموعه بنیاد شهید از هیچ تلاشی برای استیفای حق خانواده شهدا دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 540748

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha