یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

رئیس اورژانس هرمزگان با اشاره به حمایت دولت و مسئولان وزارت بهداشت از حوزه بهداشت و درمان این استان، گفت: خبرهای خوشی برای حوزه اورژانس این استان در راه است.

اورژانس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر حسین قاسمی یکشنبه ۲۶ مرداد اظهار کرد: هفته پیش در نشستی با رئیس سازمان اورژانس مسائل و مشکلات اورژانس هرمزگان ازجمله کمبود نیروی انسانی و ضرورت توسعه و نوسازی ناوگان اورژانس هرمزگان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد. به‌زودی یک فروند بالگرد ملکی به‌منظور توسعه خدمات اورژانس در سطح استان هرمزگان و با توجه به داشتن بیش از ۱۲ هزار کیلومتر مرز آبی و ۱۴ جزیره، خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل داده می‌شود.

رئیس اورژانس هرمزگان صدور مجوز استخدام ۱۵۰ نفر و اختصاص اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ویژه مسیرهای سخت گذر و تأمین اعتبار برای نوسازی هفت پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای را از دیگر خبرهای خوش دولت برای حوزه بهداشت و درمان هرمزگان عنوان کرد. نیمه مردادماه امسال نیز با حمایت دولت و وزارت بهداشت، سه پایگاه اورژانس شهری در بندرعباس و دو پایگاه اورژانس هوایی در بستک و بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

هرمزگان ۵۷ پایگاه جاده‌ای و روستایی، ۲۰ پایگاه شهری، ۲ پایگاه دریایی و دو پایگاه هوایی دارد.

کد خبر 540638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha