رئیس جمهوری آمریکا که برای دیدن برادر کوچک‌تر خود به بیمارستانی در نیویورک رفته بود، اعلام کرد رابرت ترامپ ۷۲ ساله لحظه‌هایی بسیار سخت را می‌گذراند.

ترامپ در بيمارستان نيويورك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، دانلد ترامپ در حالی که یک ماسک محافظ به چهره داشت، به بیمارستان نیویورک-پرسبیترین رفت و دست‌کم حدود ۴۵ دقیقه آنجا بود. هر چند پیش‌تر گفته شده بود رابرت ترامپ به شدت بیمار است اما دلیل اصلی بستری شدن او در بیمارستان اعلام نشده است. رئیس جمهوری آمریکا عصر جمعه به نیویورک رفت و در مسیر ورود به بیمارستان گفت: «امیدوارم رابرت حالش خوب باشد. او لحظه‌هایی سخت داشته و لحظه‌ها برایش سخت می‌گذرد.»

ترامپ ۷۴ ساله پس از ملاقات رابرت ۷۲ ساله به باشگاه گلف خود در بدمینستر نیوجرسی رفت تا پایان هفته را آنجا بگذراند. او درباره برادر کوچک‌ترش که مدیریت بخش سرمایه‌گذاری املاک شرکت ترامپ را بر عهده دارد گفت: «من برادری فوق‌العاده دارم و مدت‌هاست رابطه‌ای عالی با یکدیگر داریم. از همان روز اول. مدت طولانی. او حالا در بیمارستان است و خوشبختانه حالش خوب می‌شود اما این روزها برایش سخت می‌گذرد.»

رابرت ترامپ به تازگی به نمایندگی از برادر بزرگ‌ترش درگیر یک پرونده حقوقی برای جلوگیری از انتشار کتاب افشاگرانه برادرزاده‌اش دکتری مری ترامپ بود که در دادگاه ناکام ماند. بر اساس گزارش نیویورک پست، او در ماه ژوئن برای یک هفته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ماونت سینای منهتن بستری بود. جاد دیر، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته از برنامه رئیس جمهوری آمریکا برای رفتن به بیمارستان نیویورک خبر داده اما به وضعیت سلامتی رابرت ترامپ اشاره نکرده بود.

کد خبر 540298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha