شبکه نمایش در جدول پخش هفته آینده و در بخش منتخب ژانر به پخش فیلم‌های شاخص و کلاسیک تاریخ سینما پرداخته و نیز آثار دنیل اوتوی، بازیگر فرانسوی را مرور می‌کند.

400 ضربه فرانسوا تروفو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم های شاخص و کلاسیک، چهارصد ضربه، پدرخوانده، دکتر استرنج لاو، داستان توکیو، همشهری کین، اینک آخرالزمان و دزد دوچرخه از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می شوند.

این هفته و در بخش صحنه گران، شبکه نمایش به مرور آثار دنیل اوتوی (Daniel Auteuil) بازیگر و کارگردان فرانسوی می پردازد که به جوایزی همچون جایزه سزار دست یافته است و سال ۲۰۰۵ با درام پرتعلیق میشائیل هانکه یعنی راز پنهان (Hidden) برنده جایزه فیلم اروپا شد. از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ مرداد ماه،  به ترتیب فیلم های: بهترین دوست من ، گفتگو با باغبان ، سی و شش ، ژاپلو ، رمی ، روز هشتم و راز پنهان با بازی دنیل اوتوی در ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می شوند.

فیلم مذاکره ( The Negotiation ) محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی در ژانر جنایی و مهیج، فیلم جدید شبکه نمایش است که برای نخستین بار، چهارشنبه ۲۹ مرداد، ساعت ۲۳ پخش می شود. در خلاصه این فیلم آمده است که: پس از اینکه یک ماجرای گروگانگیری اتفاق می‌افتد، مامور آن هیونگ سو برای مذاکره با گروگانگیران از مرخصی بازمی‌گردد اما یکی از گروگان‌ها کشته و داستان وارد فضایی پیچیده‌تر می‌شود.

کد خبر 540147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha