علیرضا جهانبخش درگفت وگویی از دو پیشنهاد رسمی خود در دو لیگ معتبر اروپایی خبر داد.

علیرضا جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون در گفت و گو با فوتبال ۱۲۰ از شرایطش در فصلی که گذشت گفت و برنامه ای که برای فصل پیش رو در سر دارد.

در هفته های اخیر خبرهایی در خصوص انتقال جهانبخش از برایتون منتشر شده بود. وینگر تیم ملی ایران در خصوص این پیشنهادات گفت:

«در این مدت خیلی از پیشنهادات صحبت شده است. بیشتر این پیشنهادات در حد صحبت بوده هرچند پیشنهادات رسمی هم وجود داشته و باشگاه هایی بوده اند که درباره شرایطم با برایتون صحبت کرده اند. من در این مدت گفته ام که بازیکن برایتون هستم و سه سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم. اکنون تمام تفکر و تمرکزم روی برایتون است و می خواهم با قدرت به تمرینات برگردم تا پیش فصل خوبی را سپری کنم و برای بازی ها که اواسط سپتامبر انجام می شود کاملا آماده باشم.

اما خودم به طور جدی و رسمی هنوز با هیچ باشگاهی صحبت نکردم. الان زمان تعطیلات است و دارم از تعطیلاتم لذت می برم تا دوباره به تمرینات برگردم. آنچه مهم است اینکه خودم همیشه خواسته ام بجنگم و شرایط را تغییر بدهم هرچند هیچوقت نمی شود آینده را پیش بینی کرد.

جهانبخش اما در خصوص پیشنهادات رسمی خود هم گفت: «پیشنهادهای جدی دارم، از باشگاه های هلند و از تیم های بالای جدول که هنوز در حال صحبت هستند و همچنین یک باشگاه خوب و قدیمی از آلمان که پیشنهادش روی میز است و من میتوانم انتخاب کنم. اما قبل از هرچیز باید به تمرینات برایتون برگردم تا ببینم شرایط چگونه خواهد بود.»

کد خبر 540099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha