باشگاه استقلال طی انتقالی که ممکن به زودی اتفاق بیفتد درآمد نجومی و غیرمنتظره ای خواهد داشت.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین طبق خبرهای منتشر شده در رسانه های ترکیه و برخی از رسانه ها در ایتالیا باشگاه سمپدرویا به دنبال به خدمت گرفتن مجید حسینی است. حتی گفته شده که نمایندگان این باشگاه ایتالیایی برای مذاکره با ترابزون اسپور این هفته راهی ترکیه خواهند شد تا توافق نهایی در خصوص انتقال مجید حسینی انجام شود.

امروز سایت فتو مچ در ترکیه خبر از پیوستن ماکونه مدافع تیم بوکاجونیورز به ترابزون اسپور دادند. مدافعی که طبق گزارش این سایت قرار است جایگزین سید مجید حسینی شود.

با این حساب جدایی حسینی در فصل نقل و انتقالات پیش رو قطعی است. چه این توافق با سمپدوریا باشد و چه تیم دیگری در اروپا و یا حتی ترکیه.

رقم اعلامی برای فروش مدافع ایرانی هم ۵ میلیون یورو اعلام شده است. اما نکته ای که در این میان جالب توجب است سهم باشگاه استقلال در انتقال مجید حسینی است.

طبق توافقی که استقلال به باشگاه ترابزون داشته در انتقال بعدی این بازیکن،آبیها سهم۲۵ درصدی خواهند داشت. سهمی که با توجه به قیمت تعیین شده برای مجید حسینی میتواند گره گشای بسیاری از بدهی های استقلال باشد.

اگر مبلغ فروش حسینی را ۵ میلیون یورو و یا حتی ۴ میلیون یورو در نظر  بگیریم سهم استقلال از فروش مدافع سابق خود رقمی بین یک میلیون تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار یورو خواهد شد. مبلغی معادل ۲۶ تا ۳۳ میلیارد تومان.

با تصمیم مدیران ترابزون فروش سید مجید حسینی قطعی است و باید دید این انتقال در نهایت چه زمانی و در توافق با چه تیمی انجام خواهد شد اما از همین حالا باشگاه استقلال می تواند روی سهم خود از این انتقال حساب کند.

کد خبر 540093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    5 0
    چه فایده... مدیران استقلال سریع این پول ها رو حیف و میل خواهند کرد. حتی بدهی های این تیم رو پرداخت نخواهند کرد تا این تیم همیشه در فیفا و جاهای دیگه با مشکل دست به گریبان باشه... نکنه یک روز طرفدارهای این تیم آب خوش از گلوشون بره پایین...