سفیر ایران در روسیه گفت: ایران از موفقیت و دست آوردهای روسیه در زمینه تولید واکسن کرونا استقبال می‌کند و معتقد است جامعه جهانی نیز باید از آن استقبال کند.

مراحل تولید واکسن کرونا روسیه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، کاظم جلالی در مصاحبه با آژانس خبری اسپوتنیک اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری اقدام به انجام پژوهش و تحقیق در خصوص تولید واکسن این ویروس کرد و یکی از همکاری هایی که از ابتدای شیوع این بیماری بین ایران و روسیه شکل گرفت، همکاری در این زمینه بوده و از این که روسیه توانسته در این خصوص به موفقیت هایی دست یابد، نه تنها ما استقبال می کنیم، بلکه معتقدیم جامعه جهانی باید از آن استقبال نماید.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از هر گونه دست‌آوردی و توسط هر کشوری که منتج به یافتن واکسن و یا داروی رفع این ویروس مرگبار شود، استقبال می کند.

کد خبر 540017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکی IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    4 1
    حالا ویروس چینی خطرناکتره یا واکسن روسی؟!!!!!!!
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    7 1
    بله تفاوت سیاست و بهداشت را در زمینه چین و روسیه داریم
  • مجتبی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 0
    ایران از همون ابتدا تلاش خودش را آغاز کرده ولی نتایجش رو کشورهای دیگه گرفتند و آنها واکسن رو تولید کردند، حالا تحقیقات رو قطع کنید و برید از اونها واکسن رو بخرید و واردات کنید که سود خوبی براتون داره. لااقل بجنبید تو خریدن عقب نمونید.