مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان، وضعیت منطقه به لحاظ بیماری کرونا از قرمز به زرد تغییر یافت.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، صادق مهدوی‌نیا اظهار کرد: اغلب شهروندان فسایی، در چهار هفته گذشته، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و حضور نیافتن در تجمع‌ها بسیار خوب عمل کردند که نتیجه آن تغییر وضعیت این منطقه از از قرمز به زرد است.

وی با بیان اینکه همه‌گیری ویروس کرونا کاهش نیافته و حتی قدرت همه‌گیری آن ۱۰ برابر شده است، بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تاکید کرد.

مهدوی‌نیا افزود: شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا رعایت نکردن آن، در تغییر وضعیت رنگ این بیماری اعم از نارنجی، قرمز، زرد یا بحرانی شدن آن نقش بسیار اساسی و مهم دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد: در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دست کم گرفتن بیماری، دوباره به سمت وضعیت نارنجی و قرمز پیش خواهیم رفت و بدون تردید محدودیت‌های شدید مجددا اعمال خواهد شد.

کد خبر 539920

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha