رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به فرایند طرح و بررسی موضوع پیش‌فروش نفت به مردم در جلسه اقتصادی دولت و سران قوا اعلام کرد که این مسئله برای تصمیم‌گیری نهایی خدمت رهبری ارسال شده است.

محمود واعظی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری، در پاسخ به پرسشی درباره علت لغو سفر معاون‌اول رئیس‌جمهوری به بیروت در روزهای گذشته با تأکید بر اینکه شرایط خاصی در لبنان حاکم است، اظهار کرد: همان روزی که قرار بود آقای جهانگیری به لبنان برود، سفارتخانه ما با هوشیاری اعلام کرد که این سفر انجام نشود؛ همان روزی که قرار بود ایشان به بیروت سفر کنند، نخست‌وزیر لبنان که همتای ایشان بود، استعفا داد.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: تا الان چهار محموله خیلی پروپیمان برای مردم لبنان فرستاده‌ایم و همچنین ارتباط رئیس هلال‌احمر و وزرای بهداشت و خارجه ما با همتایان لبنانی‌شان دائما برقرار است.

واعظی همچنین درباره طرح گشایش اقتصادی و فروش داخلی نفت گفت: این ایده در ابتدا در وزارت نفت مطرح شد؛ پس ‌از ‌آن کمیته‌ای با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت و اقتصاد و امور دارایی تشکیل شد تا ابعاد این طرح را بررسی کنند و سپس در ستاد اقتصادی دولت به بحث گذاشته شد.

او ادامه داد: این طرح را در دو جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه مفصل بحث کردیم و کلیات آن تصویب شد و براساس روال نتایج تصمیم‌گیری خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم شد و پس از آنکه ایشان تأیید یا نظرات اصلاحی را ابلاغ کنند، آن را علنی می‌کنیم.

کد خبر 539843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    0 1
    بهتر نیست که از طرق مختلف از مردم هم نظر خواهی شود