سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه ۱۸۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

کرونا زندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۱ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۸۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون ۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره استان‌های قرمز هم گفت: مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری درباره استان‌های در وضعیت هشدار هم گفت: استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

اینفوگرافیک | وضعیت کرونا در استان‌های کشور | مبتلایان زیاد شدند

کد خبر 539373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عقل سالم IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    وظیفه حکومت ایران برای مبارزه با تلفات کرونا و سلامت جامعه چیه؟!! چی فقط ماسک بزن!!همین!! چینی ها هم مثل ایران فقط ماسک زدند یا قرنطینه اجباری برای رفاه و سلامت مردم ایجاد کردند؟!!!!!!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    این تمار درست نیست من چند ماه دنبال می کنم یا تست کم می گیرید یا امار اشتباه می دهید رنج ۲۳۰۰ تا ۲۶۰۰ نفر است هر روز ویگه چرا مردم را می ترسانید