وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های آموزشی تلویزیونی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد و برای تمامی دانش‌آموزان متناسب با امکانات موجود، برنامه‌های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

آموزش از راه دور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محسن حاجی‌میرزایی امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه بازگشایی مدارس دغدغه اصلی ما در حوزه آموزش و پرورش است، از طراحی و تدوین پیش‌فرض های مختلف آموزشی متناسب با وضعیت سفید، زرد و قرمز خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی تلویزیونی از ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد و برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات موجود برنامه‌های آموزشی طراحی و تدوین شده است.

حاجی‌میرزایی از فضا و تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت فعالیت‌های آموزشی به عنوان سه شاخص اصلی در وزارت آموزش و پرورش نام برد و اظهار کرد: کاهش فاصله‌ها و حرکت به سمت عدالت آموزشی، مهم‌ترین راهبرد وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنانش به رشد ۶۵ درصدی حقوق فرهنگیان در یک سال اخیر هم اشاره‌ای کرد و گفت: توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان، راهبرد اصلی ماست.

وی با بیان این که معیشت فرهنگیان اولویت اصلی و دغدغه جدی من است، گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی دولت به وزارتخانه تمامی مطالبات فرهنگیان در سال ۹۸ پرداخت شده و در این زمینه بدهی نداریم.

حاجی‌میرزایی از اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره ویژه فرهنگیان کشور خبر داد و افزود: ساخت مسکن ملی فرهنگیان هم در بعضی از استان‌ها آغاز شده و ساخت مسکن فرهنگیان در سایر استان‌های کشور برای ۷۵ هزار فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 539364

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha