مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
۰ نفر

ساحل بوشهر در این روزهای تابستان محل تفریح و ورزش مردم است که با توجه به وضعیت هشدار کرونا در استان، رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی باعث شیوع این بیماری و بازگشت به وضعیت قرمز می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، یکی از تفریحات ساحل نشینان بوشهری در فصل گرما، شنا کردن در دریاست. برخی با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به ورزش یا شنا می‌کنند، اما برخی دیگر شرایط را عادی می‌دانند.

عده‌ای از مردم در ساحل مشغول شنا کردن هستند، برخی دیگر به‌صورت تجمعی در کنار هم می‌نشینند و عده دیگری نیز در حال انجام پیاده‌روی و بازی فوتبال هستند که همه این عوامل دست‌به‌دست هم خواهند داد تا به نقطه‌ای برای شیوع ویروس کرونا تبدیل شود.

برخی از مردم و به‌ویژه جوانان در پاسخ به این سؤال که چرا ماسک نمی‌زنید و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنید جواب منطقی نمی‌دهند و شیوع بیماری کرونا را شوخی گرفته‌اند. برخی نیز معتقدند خطری متوجهشان نخواهد شد.

اگر وضعیت کنونی ازجمله رفتارهایی، چون حضور گسترده در ساحل و شرکت در تجمع‌ها تداوم یابد علاوه بر اینکه زحمات شبانه‌روزی مدافعان و حافظان سلامت را به هدر خواهد داد، به‌زودی افراد جدیدی بر مبتلایان به بیماری کرونا افزوده خواهد شد.

کد خبر 539219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha