مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
۰ نفر

شاهین بوشهر تنها سه مسابقه فرصت دارد تا با به دست آوردن امتیازهای لازم خود را در لیگ برتر حفظ کند.

شاهین بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، از هفته بیست‌وهشت لیگ برتر فوتبال دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه دوشنبه باید در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم بروند. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم شرایط کاملاً متفاوتی رادارند. شاهینی‌ها در تلاش برای ماندن در لیگ برتر هستند و تراکتوری‌ها در پی کسب سهمیه مسابقات آسیایی هستند.

شاهین بوشهر که امسال بعد از چند سال وقفه مجدداً وارد لیگ برتر شده است، ابتدای فصل را خیلی بد آغاز کرد و حالا پس از چهار بار تغییر سرمربی در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد. شاهین از ۲۷ بازی خود تنها ۲۱ امتیاز کسب کرده است و حالا فقط سه بازی و حداکثر ۹ امتیاز برای این تیم وجود دارد که با کسب حداکثر امتیازات امیدوار به ماندگاری در لیگ برتر باشد.

در صدر جدول تکلیف تیم قهرمان مشخص‌شده است و پرسپولیس با ۶۳ امتیاز چندهفته‌ای است که خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده است و جشن قهرمانی را نیز برگزار کرده است. رقابت برای کسب نایب‌قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیا همچنان ادامه دارد و تنها چهار امتیاز اختلاف بین تیم‌های دوم تا ششم جدول وجود دارد که در هفته‌های پایانی می‌تواند دست‌خوش اتفاقات زیادی باشد.

تراکتور از ۲۷ بازی خود صاحب ۴۶ امتیاز است و یک بازی نسبت به استقلال رده دومی کمتر دارد و با پیروزی در مسابقه مقابل شاهین می‌تواند خود را به استقلال برساند.

دنبال پیروزی مقابل تراکتور هستیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از تلاش برای پیروزی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی خبر داد و اظهار کرد: همه تیم هم‌دل برای پیروزی در این مسابقه است. مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از مسابقه با تیم تراکتورسازی بیان کرد: به هواداران قول می‌دهیم که در این مسابقه با تمام وجود حاضر شویم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است روی دهد، دلم برای کسب پیروزی در مقابل تراکتورسازی روشن است. وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم که یک تیم باشیم و ازلحاظ تیمی بهتر از رقیب شویم و این کار را هم داریم انجام می‌دهیم. بازیکنان شاهین زیر فشار بسیار زحمت می‌کشند و کادر فنی ما خیلی سخت‌گیری می‌کند.

راه سخت شاهین

شاهین شهرداری بوشهر در انتهای جدول لیگ برتر شرایط سختی را برای ماندن در لیگ برتر فوتبال کشور دارد و سه مسابقه حساس و مهم را در پیش رو دارد که هر لغزشی می‌تواند آرزوهای این تیم و مردم بوشهر را بر باد بدهد. شاهین بوشهر علاوه بر مسابقه با تیم تراکتور که در بوشهر میزبان این تیم است، باید در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت برود و در هفته پایانی نیز در بوشهر میزبان استقلال است.

کسب پیروزی در هر سه مسابقه کار خیلی سختی است ولی شاهینی‌ها نیازمند کسب این امتیازات هستند تا در صورت توقف حریفان ته‌جدولی بتوانند در لیگ برتر بمانند.

کد خبر 538913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha