جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح ویژه آزادی زندانیان به مناسبت عید غدیر، زمینه آزادی ۴۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد این استان با کمک خیران فراهم شد.

آزادی زندانیان

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،جواد غفاریان طوسی اظهار کرد: مجموع بدهکاری این تعداد از مجرمان جرایم غیر عمد در استان ۷۱ میلیارد ریال بود که ۴۰ میلیارد آن با گذشت شاکیان بخشیده شد و ۱۵ میلیارد ریال نیز مشمول پذیرش اعسار زندانی شد.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات بدهکاران توسط خود محکومان و مبلغ ۱۴ میلیارد ریال نیز با کمک خیران استان، کمک‌های ستاد دیه و کمک بنیاد مستضعفان پرداخت شد. همچنین این تعداد محکوم جرایم غیرعمد پس از طی مراحل اداری در واحد اجرای احکام طی روزهای آینده از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.  

رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: افزود: کمک بنیاد مستضعفان نیز در چارچوب تفاهمنامه این بنیاد با سازمان زندان‌ها و در قالب طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت عید غدیر انجام شده است.  

غفاریان طوسی ادامه داد: به طور متوسط برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان که دیون سنگین مالی ندارند جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک از سوی خیران زمینه آزادی هر زندانی را فراهم می‌کند. در حال حاضر شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان که مشمول دریافت کمک برای رهایی از زندان هستند  ۶۰۰ نفر است.

کد خبر 538095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha