پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امسال برای تکمیل و تعریض جاده اردبیل-سرچم از پروژه‌های شاخص استان ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

جاده اردبیل سرچم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داوود شایقی اظهار کرد: در سال جهش تولید سازمان برنامه و بودجه اعتبار فوق‌العاده‌ای را برای یک پروژه خاص در استان‌ها تامین می‌کند که قرار شد در استان اردبیل نیز برای محور اردبیل-سرچم به طول ۳۵ کیلومتر ۸۰۰ میلیارد ریال منابع اختصاص یابد.

به گفته وی این اعتبارات علاوه بر ۴۵ میلیارد تومان اعتبار سفر سال گذشته رئیس‌جمهوری به اردبیل است که قرار شد تخصیص آن از طریق برنامه و بودجه ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل همچنین از سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل در هفته آتی خبر داد و گفت: قرار است در سفر دکتر نوبخت به اردبیل بر اساس مصوباتی که در این سفر انجام می‌شود تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

به گفته شایقی همچنین قرار است با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نشستی در حضور نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان اردبیل در مجلس برگزار شود تا به صورت دقیق اولویت‌های تکمیل پروژه‌ها در سال ۹۹ معرفی و اجرای آنها با تلاش و پیگیری‌های مستمر شتاب گیرد.

کد خبر 537974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha