پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۰ نفر

مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: دولت توجه ویژه‌ای به عمران و آبادانی و توسعه منطقه محروم بشاگرد داشته و تاکنون اقدام‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف به ویژه راه روستایی انجام شده است.

باران تابستانی بشاگرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بشاگرد اظهار کرد: بشاگرد یکی از ۳۱ شهرستان کم‌برخوردار کشور است که در این دولت طرح‌های خوبی در حوزه توسعه راه‌های روستایی، آبرسانی، انرژی و ارتباطات در این منطقه در حال اجرا شدن است یا به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین بر همکاری همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی بشاگرد با فرمانداری در جهت بارگذاری مستندات شاخص‌های صدگانه توسعه شهرستان که مورد تاکید وزارت کشور است، تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان خاظرنشان کرد: نظارت و بازرسی‌های مستمر اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان در راستای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی باهمت و تلاش بیشتری در بشاگرد انجام خواهدشد.

شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

کد خبر 537946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha