همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم و دهه ولایت ، برای نهادینه شدن فرهنگ ولایت پذیری و همچنین ایجاد روحیه شادابی و نشاط مراکز فرهنگی هنری تکه دهم پایتخت با تولید برنامه متنوع فرهنگی و هنری با عنوان « میثاق غدیر» در فضای مجازی میهمان خانه اهالی می شوند.

عید غدیر

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : امسال با توجه شیوع بیماری «کووید 19 »و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی امکان حضوری شهروندان برای شرکت در برنامه متنوع و شاد مراکز فرهنگی و هنری به مناسبت ایام مبارک عید غدیرخم مقدور نیست. به همین بهانه برای آشنایی بیشتر شهروندان با اهمیت واقعه غدیر خم برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی از سوی فرهنگسرای عطار نیشابوری و مراکز فرهنگی و هنری پازل دهم پایتخت با عنوان « میثاق غدیر »  در فضای مجازی منتشر می شود.

مدیر مراکز فرهنگی و هنری تکه دهم پایتخت با بیان این مطلب افزود:« شناساندن واقعه غدیر را به عنوان روز کرامت،روز امامت،روز خوشنودی پروردگار،روز راندن شیطان آشنایی به شهروندان به ویژه نسل جدید ضرورت دارد و به نحوی تکلیف محسوب می شود.»
به گفته «محمدرضا جمالی» برنامه های  دهه ولایت با موضوعاتی مانند: ادبستان،الفبای داستان،  مولودی خانی، پرداختن به ابعاد مختلف غدیر،سخنرانی، تجلیل از خانواده شهدای سادات، کلام بزرگان درباره غدیر، در قالب اینفوگرافی، ویدیو کلیپ، فوتوتیتر، پوستر مجازی، فوتو کلیپ و.... در فضای مجازی تدوین و تولید و منتشر شده است.
رئیس فرهنگ سرای عطار نیشابوری برای تماشای این برنامه و بهره مندی از برکات معنوی آن از علاقه مندان دعوت کرد تا به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای عطار نیشابوری به آدرس farhangsara_attar و همچنین صفحه آپارات فرهنگسرای عطار نیشابوری، سر بزنند.

کد خبر 537771

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha