چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در حال نگارش قسمت‌های پایانی و روزهای آخرِ پیش‌تولید و تست بازیگران بومی و محلی است و از اول شهریور ضبط را آغاز می‌کند. حمید لولایی و شهرام قائدی بازیگران این سریال به کارگردانی علی مسعودی هستند.

حمید لولایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سریال تلویزیونی "نوروز رنگی" روزهای پیش‌تولید و شناسایی بازیگران و لوکیشن‌ها را می‌گذراند. سریالی که برای نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود و در مشهد جلوی دوربین خواهد رفت. سریالی که قرار است با لهجه و گویش مشهدی ساخته شود و به قول کارگردانش بیشترین عوامل و بازیگران این سریال هم مشهدی‌ها خواهند بود.

این سریال به قول علی مسعودی نویسنده و کارگردانش، بازخوانی خاطراتش در کوچه پس کوچه‌های محلات مشهد است. جز بازیگران اصلی مثل شهرام قائدی، داریوش سلیمی، محمد اسلامی، ماهان عبدی، جواد خواجوی و البته اضافه شدن حمید لولایی، بازیگران محلی و بومی زیادی استفاده می‌شود.

مسعودی از نگارش قسمت‌های پایانی "نوروز رنگی" و روزهای آخر پیش‌تولید خبر داد و گفت: ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید و به امیدِ آرام‌شدن کرونا، از اول شهریورماه سریال را جلوی دوربین خواهیم برد. سه ماه تصویربرداری طول می‌کشد و تدوین همزمان اتفاق می‌افتد.

این مجموعه در فضای روزهای پایانی اسفندماه یکی از سال‌های دهه ۶۰ می‌گذرد. کاری که در عینِ طنز و سرگرمی، قرار است به سنت‌ها و آداب ایرانی در مشهد بپردازد. چهار جوانی که یکی از نقش‌های اصلی را جواد خواجوی ایفا می‌کند.

کد خبر 537764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha