مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

بی‌آبی ساکنان شهرک طبیعت جیرفت در روزهای گرم خرماپزان و کرونا در فاصله ۳ کیلومتری شهر تهدید بهداشتی مردم است و وعده‌های مسئولان تاکنون دردی دوا نکرده است.

بي‌آبي

به گزارش همشهری ‌آنلاین به نقل از فارس،  شهرک طبیعت جیرفت یکی از شهرک‌های مسکونی در این شهر است که توسط بنیاد مسکن واگذار شده است، عدم دسترسی مردم از روز اول به امکانات اولیه سبب شد با پیگیری‌های مردمی و رسانه‌ای و همت مسئولان برق جیرفت، این شهرک برقدار شود اما همچنان مشکل بی‌آبی ساکنان این شهرک را رنج می‌دهد.

میری یکی از ساکنان شهرک طبیعت گفت: یک سال است در این شهرک ساکن هستم به‌خاطر کرایه‌های بالای مسکن در جیرفت مجبور به سکونت در این شهرک شدیم به امید رسیدن آب و لوله‌کشی هر روز را سر کردیم اما دریغ از یک حرکت آب و فاضلاب جیرفت که مشکل این شهرک را حل کند.

محمد محمدی یکی دیگر از ساکنان شهرک طبیعت افزود: در این گرمای شدید جیرفت هر روز عصر مجبورم با ماشین سواری از داخل شهر چند بیست لیتری آب بیاورم، واقعا خسته شدیم، این همه جمعیت در این شهرک نباید آب خوردن داشته باشند مگر حق ما نیست.

معین سعیدی، دیگر ساکن شهرک طبیعت هم افزود: در این شهرک بیش از ۵۷ خانوار ساکن هستند که همچنان در حال افزایش است که همه به‌علت نبود آب شرب با خرید تانکر و حمل آب از جایی دیگر یا خربد تانکر آب سیار زندگی می‌کنند.

دانشی هم اظهار کرد: در این روزهای کرونایی نبود آب سلامتی مردم و ساکنان شهرک طبیعت را تهدید می‌کند. چندین بار مسئولان را برای حل مشکل آب شهرک به اینجا آوردیم اما دریغ از حل مشکل، هر دو هفته یک تانکر آب ۸ هزار لیتری با شراکت همسایه‌ام می‌خریم که این کار برایمان خیلی سخت است.

یوسف حیدری از ساکنان این شهرک هم با گلایه از بی‌توجهی مسئولان آب و فاضلاب به مشکلات بی‌آبی مردم در این روزهایی که کرونا مردم را تهدید می‌کند، گفت: واقعا برای آب خوردن و استحمام  مشکل داریم، اگر خود مسئولان مثل مردم شهرک طبیعت در بی‌آبی به‌سر می‌بردند چه می‌کردند.

حمید امیری عنوان کرد: چندین و چند بار برای پیگیری مشکل بی‌آبی شهرک به اداره آب و فاضلاب و فرمانداری مراجعه کردیم و خواسته خودمان را منطقی بیان کردیم، مسئولان را به شهرک آوردیم پس از هر قول و وعده سه ماه و ۱۰ روزه حرفشان را قبول کردیم اما تا این لحظه بیش از یکسال است وعده پشت وعده همه ساکنان را سرگردان کرده است.

کد خبر 537545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha