سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

نمایش «جوادیه» قرار است به جای اجرا در تماشاخانه هامون در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا بهرامی کارگردان تئاتر درباره جایگزین شدن اجرای «جوادیه» با «کریملوژی» گفت: با توجه به هماهنگی و صحبت‌هایی که قبلاً با مجموعه تئاتر هامون و مدیریت این مجموعه آقای هادی حجازی‌فر شد، قرار بر این بود که نمایش «جوادیه» (بیست متری) از هشت مرداد ماه در این سالن اجرا داشته باشد.

وی ادامه داد: اما آقای حجازی‌فر بعد از بازبینی نمایش و قبولی مجوز برای اجرای این نمایش به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیم گرفت تماشاخانه هامون همچنان بسته باشد از این رو گروه تئاتر «نزدیک» با مدیریت مجموعه تئاتر شهر وارد مذاکره شد و با توجه به سیاست این مجموعه در این روزهای کرونایی که به دنبال نمایش‌های کم پرسوناژ و کم تعداد هستند این نمایش را برای اجرا پیشنهاد دادیم. از آنجایی که نمایش «جوادیه» چهار پرسوناژ دارد و به صورت مونولوگ اجرا می‌شود این امتیاز را داشت که برای اجرا مورد تایید قرار بگیرد.

بهرامی در پایان صحبت‌هایش متذکر شد: همچنین به دلیل هماهنگ نبودن گروه نمایش «کریملوژی» تصمیم گرفتیم که این اثر در حال حاضر اجرایی نداشته باشد از همین رو نمایش «جوادیه» را که آماده اجرا بود جایگزین این نمایش کردیم. این اثر نمایشی از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۶ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ در تالار قشقایی روی صحنه خواهد بود.

آرش فلاحت پیشه، آیه کیان پور، امیر عدل پرور و هومن بنایی در نمایشی که نوشته کهبد تاراج است، به ایفای نقش می‌پردازند.

کد خبر 537367

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha