چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی با انتشار فراخوان خود از از تیم‌ها و افراد علاقمند به طور رسمی دعوت کرد تا در این رویداد بزرگ صنعت بازی کشور شرکت کنند. رویدادی که طبق روال هر سال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت و در سه بخش اصلی برگزار می‌شود.

بنياد بازي كامپيوتري

به گزارش‌ همشهری آنلاین، رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی سال ۱۳۹۹ نسبت به سه دوره گذشته، دستخوش تغییراتی نیز شده است. از جمله اینکه این رویداد، در دوره چهارم برگزاری خود با نگاهی کلان‌تر نسبت به سرگرمی‌های هدفمند، علاوه بر بازی‌های دیجیتال، حامی سایر سرگرمی‌های جدی همچون بازی‌های رومیزی یا شبیه‌سازها هم خواهد بود. 

حمایت دبیرخانه این رویداد از سرگرمی‌های جدی با توجه به درخواست مخاطبان این نوع بازی‌ها در دوره‌های گذشته و با در نظر گرفتن ارتباط میان سرگرمی‌های جدی با بازی‌های جدی و استفاده بیشتر از فناوری‌ها و تکنیک‌های طراحی‌ روز در تولید آنها انجام شده است.

چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی در هر سه بخش اصلی این رویداد یعنی جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹، هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۹ و سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۹، حامی سرگرمی‌های جدی همچون بازی‌های رومیزی یا شبیه‌سازها خواهد بود.
یعنی بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹، میزبان آثار تولید شده با موضوع سرگرمی‌های جدی نیز خواهد بود. 

در بخش هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۹ که یک رویداد بازی‌سازی سه روزه است و در تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد، نیز از سرگرمی‌های جدی حمایت ویژه‌ای خواهد شد. لازم است که بدانید امسال به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا و توجه به مدیریت فردی در این شرایط، موضوع«مهارت‌های زندگی: مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها» توسط وزارت ورزش و جوانان برای این بخش انتخاب شده است. ضمن اینکه قرار است از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی در این بخش تقدیر شود.

بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی نیز پذیرای مقالات تخصصی در حوزه سرگرمی‌های جدی خواهد بود. 

اگر ایده ای در حوزه سرگرمی‌های جدی دارید و دوست دارید با این ایده در چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی شرکت کنید تا روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹  فرصت دارید تا اثرتان را برای دبیرخانه جایزه ارسال کنید. برای کسب اطلاعات کامل درباره بخش‌های مختلف این رویداد اینجا کلیک کنید.

کد خبر 537008

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha