جناح راست پرسپولیس بعد از جدایی همزمان رامین رضاییان و صادق محرمی به محله برو بیا تبدیل شد بازیکنان مختلفی توسط برانکو،‌کالدرون و یحیی در این پست به میدان رفتند اما هیچ یک نتوانستند تاثیرگذاری دو مدافع کناری سابق این تیم را داشته باشند

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین رامین رضاییان در بازی برابر السیلیه موفق شد یازدهمین گل فصل خود را به ثمر برساند و این برای بازیکنی که در پست مدافع راست بازی می‌کند یعنی آمار خارق‌العاده. رضاییان با صدر جدول گلزنان لیگ قطر تنها 3 گل فاصله دارد.  بازیکنی  که با هر بار گلزنی و تاثیرگذاری در ترکیب الشحانیه هواداران پرسپولیس را بیشتر در حسرت یک مدافع راست موثر قرار می‌دهد.

جناح راست پرسپولیس بعد از جدایی همزمان رامین رضاییان و صادق محرمی به محله برو بیا تبدیل شد بازیکنان مختلفی توسط برانکو،‌کالدرون و یحیی در این پست به میدان رفتند اما هیچ یک نتوانستند تاثیرگذاری دو مدافع کناری سابق این تیم را داشته باشند. هر چند در جدایی رامین هیچ کس به اندازه خودش مقصر نبود. 

با این همه برانکو در انتهای فصل هفدهم وقتی با دو گزینه ایران پوریان و شیری برای جانشینی رضاییان و محرمی روبه‌رو شد با توجیه اینکه شیری بازیکن جوانتری نسبت به ستاره آن روزهای تراکتور است، مدافع پیکان را انتخاب کرد.

شیری اما با حضور در پرسپولیس هرگز به استانداردهای یک بازیکن در در حد پرسپولیس نرسید و حاصل حضور ثابت او در ترکیب این فصل پرسپولیس یک پاس گل اتفاقی برای امیری در بازی برابر سایپا و سانتر او برای گلزنی علیپور در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان بود تا هواداران پرسپولیس همچنان در حسرت بازیکنی با شاخص‌های رامین رضاییان برای ترکیب این تیم باشند..

همه این مسائل باعث شد تا یحیی که بیشتر از هر کسی به ضعف حرکتی در جناح راست پرسپولیس واقف است دانیال اسماعیلی‌فر را در سرلیست خرید برای فصل بعد قرار دهد. بازیکنی که خصوصیات مشابهی مانند رامین رضاییان دارد. آیا پرسپولیس بعد از دو سال موفق به ترمیم جاح راست خود خواهد شد؟

کد خبر 536652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha