شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس نظر کارشناسان بهداشتی تا رسیدن به وضعیت پایدار، تاکید می‌شود برگزاری هر گونه نمایشگاه در استان ممنوع است.

هوشنگ بازوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت و مهار بیماری کرونا با بیان اینکه امکان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در استان میسر نیست، اظهارکرد: همه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به خاطر سلامت مردم اعمال می‌شود و اولویت سلامت عمومی مردم است.

وی ادامه داد: اگر امروز شاهد هستیم وضعیت کرمانشاه نسبت به ماه‌های گذشته و دیگر استان‌ها از شرایط بهتری برخوردار است، به دلیل همکاری گسترده و مستمر مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک، توجه به فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمع‌هاست.

بازوند یادآور شد: محدودیت‌های راه‌اندازی کارگاه‌های تأمین اقلام بهداشتی و به‌ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده باید برداشته شود و به لحاظ تامین تجهیزات باید به خودکفایی برسیم. همچنین توزیع و تهیه اقلام به سهولت انجام شود و حتما قیمت مصوب ستاد ملی مدنظر قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فرمانداران در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند بر اجرای پروتکل های بهداشتی و نظارت جدی بر آیین های عروسی و عزاداری و از برگزاری تجمع‌ها جلوگیری کنند.

وی گفت: در خصوص آیین های جشن اعیاد و یا عزاداری ماه محرم تابع تصمیم و نظر کارشناسان بهداشت و درمان و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم؛ البته ستادهای استانی هم اختیاراتی دارند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه توزیع شربت نذری در اماکن عمومی و سایر محل های تجمع ممنوع است، ادامه داد: توزیع غذا در ایام محرم در هیچ محلی امکان پذیر نیست و توصیه شده است این نذری‌ها به صورت کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده صورت گیرد.

کد خبر 536171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha