مجموعه جهادی «کتاب هیأت» از عموم مردم درخواست می‌کند تا تجربیات و ایده‌های خود را دربارۀ ترویج کتاب و کتاب‌خوانی ارائه کنند.

کتاب هیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، استفاده از گروه‌های مردم نهاد برای تبلیغ کتاب‌خوانی است. ارتباط مستقیم با مخاطب در عرصه کتاب‌خوانی تأثیر به سزایی در بالا بردن سطح سرانه مطالعه در کشور دارد. هیأت به عنوان بزرگ‌ترین کانون مردم‌نهاد در جامعه ما می‌تواند در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه نقش به‌سزایی ایفا نماید.

مجموعه جهادی «کتاب هیأت» از عموم مردم، به ویژه خادمین فرهنگی هیئات درخواست می‌کند تا تجربیات و ایده‌های خود را دربارۀ ترویج کتاب و کتاب‌خوانی ارائه کنند تا با انتشار ایده‌ها و تجربیات شما در فضای مجازی «کتاب هیأت» مخاطبین هیئات سراسر کشور از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را از طریق کانال «کتاب هیأت» در ایتا، تلگرام و اینستاگرام به نشانی @ketabeheyat و یا تماس با ۰۹۱۹۸۸۰۰۲۵۵ برای ما ارسال کنند.

مجموعه جهادی «کتاب هیأت» توسط جمعی از جوانان متعهد و انقلابی در راستای پیشبرد دغدغه و فرامین رهبر معظم انقلاب، جهت افزایش سرانه مطالعه علی‌الخصوص در بین جوانان و نوجوانان هیأتی تشکیل شده است. این مجموعه به منظور گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و دسترسی آسان‌تر و بهتر مردم به کتب، با همکاری ناشران، به ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در هیأت‌های سراسر کشور بپردازد.

کد خبر 535882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha