پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

فرماندار نیر گفت: وضعیت این شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا از نارنجی به قرمز رسیده است.

کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم امامی پنجشنبه نهم مرداد در جلسه ستاد مدیریت کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: تاکنون ۱۵۴ بیمار کرونا در این شهرستان شناسایی شده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهرستان نیر تمام پروتکل‌های بهداشتی در ادارات باید از سوی کارکنان و مراجعه‌کنندگان رعایت شود.وی استفاده از ماسک را کمترین اقدامی دانست که هر یک از شهروندان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا باید انجام دهند.

امامی به ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری و جشن در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد. در جریان موج دوم بیماری بسیاری از شهروندان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و مراسم عزا و عروسی دلیل اصلی آسیب و انتشار بیماری شد.

فرماندار نیر گفت: برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت، پلیس اماکن و شهرداری تشکیل شده و اعضای این کمیته با حضور در ادارات و اماکن مختلف، وضعیت شهرستان را به صورت روزانه بررسی می‌کنند تا شرایط شهرستان بار دیگر به سمت سفید حرکت کند. وی از تعطیل بودن مناطق گردشگری و تفریحی از جمله منطقه گردشگری بولاغلاربا توجه به شیوع این بیماری  در تعطیلات عید قربان خبر داد و گفت که دراین مناطق به هیچ وجه خدمات به مسافران داده نخواهد شد.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

کد خبر 535747

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha