آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل ناپولی بار دیگر به شایعات درباره انتقال لیونل مسی به این تیم پاسخ داد و آن را رد کرد.

مسی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از آنکه شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند ناپولی را ۲-۰ از پیش رو بردارند کونته در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران با سوال‌های زیادی درباره شایعات اخیر مبنی بر انتقال لیونل مسی به این تیم مواجه شد و در پاسخ به آنها بار دیگر این شایعات را رد کرد و گفت تکان دادن کلیسای جامع میلان راحت‌تر از انتقال مسی به نراتزوری است.

اشاره تلویحی کونته به کلیسای جامع میلان از آن جهت بود که وقتی دیروز سه شنبه تصویر لیونل مسی با استفاده از نورپردازی روی کلیسای جامع شهر میلان انداخته شد شایعات و گمانه‌زنی ها درباره انتقال او به نراتزوری بار دیگر قوت گرفت. برخی گزارش های رسانه ای در ایتالیا مدعی بودند مدیریت باشگاه اینتر با هدف اشاره به انتقال احتمالی ابرستاره آرژانتینی ترتیب انداختن تصویر او بر روی کلیسای جامع را داده است.

آنتونیو کونته که در روزهای اخیر یک بار دیگر این شایعات را غیرمحتمل دانسته بود در مواجهه به سوال‌های جدید درباره لیونل مسی گفت: " اینکه گفته می شود اینتر یا مسی را جذب می کند یا چهار بازیکن که قیمت هر کدام ۵۰ میلیون یورو است، هر دو سناریو به نظر من کاملاً غیرممکن است. من بازیکنان را محکم چسبیده ام و رها نمی کنم چون آنها دارند با تمام توان تلاش می کنند. این را می توانم تضمین بدهم".

سرمربی اینتر در ادامه صحبت هایش گفت: " تکان دادن کلیسای جامع میلان از جایش راحت تر است از انتقال لیونل مسی به اینتر.

قرارداد مسی در نیوکمپ در تابستان سال ۲۰۲۱ منقضی می‌شود و اخیراً توسط روزنامه ایتالیایی گاتزتادلو اسپورت گزارش شده که  بیشترسهامداران اینتر  وابسته به سونینگ هولدینگز گروپ در حال طرح ریزی برای  خرید مهاجم ۳۳ ساله بارسا هستند.

کد خبر 535503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha