چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان کرمانشاه گفت: ۳ شهرک گلخانه‌ای در استان کرمانشاه در دست ساخت است و تا پایان امسال ۳۷.۷ هکتار به مساحت شهرک‌های گلخانه‌ای فعال استان اضافه می‌شود.

گلخانه‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضا زارعی گفت: یکی از این شهرک‌های گلخانه‌ای در حیدرآباد شهرستان هرسین واقع است. این شهرک  قرار است در ۲ فاز ۲۳ و ۲۰ هکتاری احداث شود که تا پایان سال ۱۵ هکتار از فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

زارعی با بیان اینکه دومین شهرک گلخانه‌ای در دست ساخت در استان کرمانشاه در منطقه تپه داراب خان شهرستان سرپل‌ذهاب قرار دارد، گفت: این گلخانه ۳۷ هکتار  وسعت دارد که سرمایه‌گذار آن قول بهره‌برداری از ۸ هکتار آن را تا پایان امسال داده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همچنین به در دست اجرا بودن شهرک گلخانه‌ای شهرستان اسلام آباد غرب با مساحت ۵۳ هکتار اشاره کرد و گفت: تاکنون نیم هکتار از این گلخانه به بهره‌برداری رسیده و سرمایه‌گذار آن وعده به بهره‌برداری رسیدن ۱۴.۷ هکتار دیگر از مساحت گلخانه تا پایان امسال را داده است.

زراعی اضافه کرد: در صورت تحقق وعده‌های سرمایه‌گذاران تا پایان امسال ۳۷.۷ هکتار به مساحت شهرک‌های گلخانه‌ای استان کرمانشاه اضافه خواهد شد که با احتساب متوسط عملکرد ۴۰۰ تنی شهرک‌های گلخانه‌ای بیش از ۱۵ هزار تن به میزان تولیدات شهرک‌های گلخانه‌ای استان اضافه خواهد شد.

وی گفت: شهرک‌های گلخانه ای در دست ساخت استان عمدتا در زمینه تولید سبزی  و محصولات جالیزی فعال هستند.

کد خبر 535422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha