سخنگوی وزارت بهداشت موارد بروز و فوتی ناشی از کووید۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: ۲۳۵ بیمار در شبانه‌روز گذشته جان خود را از دست دادند.

كرونا در ايران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما لاری گفت: از دیروز تا امروز (۷ مرداد) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند که از این تعداد هزار و ۶۸۷ نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.

وی گفت: مجموع آمار مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسیده است.

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۵۷ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری گفت: ۳۹۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت درباره استان‌های در وضعیت قرمز گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری اضافه کرد: استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 535214

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معین IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    17 1
    اصلا و ابدا اکثر رعایت نمی کنند فکر می کنند کرونا وجود ندارد به قول یکی از نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس باید حد اقل تهران را برای ۱۰ روزی تعطیل کرد در غیر اینصورت از وضعیت قرمز به وضع سیاه کشیده می شود
  • امیرکیا IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    9 5
    واقعاً مشکل اصلی از مردمه، خیلی مسخره ست که تو این وضعیت میرن تفریح حتی با ماسک! و واقعاً جای تعجبه که از یه طرف ناله میکنن از قیمت بنزین، از طرف دیگه هر کاری میکنن تا بیان جاهایی مثه بام تهران و پارک جمشیدیه و اینجور جاها و کلی هم تو ترافیک توی سر بالایی میمونن که فقط تایم بگذرونن! لطفاً مراکز تفریحی رو تعطیل کنید!
  • حسام RO ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    8 3
    متاسفانه در تهران، بانک‌ها و ادارات دولتی و مراکز قضایی و انتظامی کارکنان خود را به بهانه کرونا کم کرده و یک دیوار شیشه‌ای و نایلونی هم کشیده‌اند تا کارمندان کاملا ار ارباب رجوع جدا باشند. آن طرف دیوار کارمندان با حداقل نیرو فاصله را رعایت می‌کنند و این طرف، یک جمعیت چندبرابر از قبل از سر و کول هم بالا میرن.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    12 3
    تنها راهش حکومت نظامی هست.فقط با سختگیری زیاد میشه مردم رو کنترل کرد.اینطوری پیش بره روز هزار نفر خواهند مرد.
  • بهار IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    7 3
    انگار کلا خوششون میاد مردم بمیرن و با ذوق اعلام می‌کنند .