نتایج نظرسنجی معتبر آمریکا نشان می‌دهد که جو بایدن پیشتاز انتخابات آمریکاست اما دونالد ترامپ در ادعاهایی خود را پیشتاز انتخابات در نظرسنجی ها معرفی کرد.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، آسوشیتدپرس نوشت، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه شب در کنفرانسی خبری در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد دولت او و پیش بینی وضع حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفت:" نتایج نظرسنجی‌های اخیر بسیار خوب است و ما در کارولینای شمالی، پنسیلوانیا، آریزونا، جورجیا و فلوریدا پیشتاز هستیم".

رئیس جمهوری آمریکا همچنین با حمله به رسانه این کشور افزود، "ما اخبار جعلی داریم، وقتی به این گونه اخبار و نظرسنجی‌ها نگاه می‌کنیم وضعیت بسیار وحشتناک است، ولی چهار سال پیش هم همین طور بود، من در همه جاها داشتم می‌باختم،در همه ایالت‌هایی که طبق نظرسنجی‌ها من بازنده بودم، در نهایت پیروز شدم".

این اظهارات دونالد ترامپ در حالی مطرح می شود که وی اخیرا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فاکس نیوز»، شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را پیش‌بینی کرده بود و به این شبکه خبری  آمریکایی گفت که «جو بایدن» احتمالا رئیس جمهوری شما خواهد بود.

نتایج نظرسنجی‌ها تا روز دوشنبه ۲۷ ژوئیه، در اکثر ایالت های آمریکا نشان می دهند که "جو بایدن" نامزد حزب دموکرات در انتخابات رئیس جمهوری امریکا، ۹ ممیز یک دهم درصد از دونالد ترامپ، رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

بر اساس گزارش موسسه نظرسنجی ریل کلیر پولیتیکس، ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که از جو بایدن حمایت می‌کنند و در مقابل ۴۰.۹ درصد از دونالد ترامپ اعلام حمایت کرده‌اند.

کد خبر 535208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha