دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

استاندار اردبیل گفت: پرداخت پول نقد به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل انتقال ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی در این استان ممنوع است.

پول ـ کرونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد استانی کرونا افزود: پرداخت پول نقد در بانک‌ها، مراکز خرید، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به جز در شرایط استثنایی ممنوع شده است. علاوه براین، نامه‌هایی هم که بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان رد و بدل می‌شود، باید از طریق شبکه دولت یا فاکس انجام شود.

استاندار اردبیل بر کنترل فاصله اجتماعی با تنظیم ساعات کاری در فواصل صبح و عصر توسط مدیران بانک‌ها تاکید کرد و ادامه داد: لازم است بانک‌ها با اتخاذ تدابیری بدون کاسته شدن از خدمات، برای کنترل مراجعان و توزیع زمانی فعالیت کارکنان اقدام کنند.

بهنامجو گفت: بانک‌ها با استقرار دستگاه نوبت‌دهی پدالی، گذاشتن موانع فیزیکی در بین صندلی‌ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده و جلوگیری از انباشت جمعیت در داخل شعب، برای کاهش شیوع کرونا گام بردارند.

بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، وضعیت این استان با توجه به شیب تند ابتلای مردم به بیماری کرونا مطلوب نیست و اگر روند فعلی ابتلا ادامه یابد، ظرفیت فعلی درمانی و توان مدافعان سلامت پاسخگو نخواهد بود.

کد خبر 534656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha