جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه فوتبال بارسلونا در مورد آینده مسی نگران نیست اما برای خرید مارتینز مشکل دارد.

تمرین بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا انتظار دارد لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی در این باشگاه بماند اما به نظر می‌رسد در معاملات نیمار یا لاوتارو مارتینز تردید دارد.

پس از آنکه بارسلونا قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کرد گمانه‌زنی‌ها به وجود آمد تا که او به محض انقضای قراردادش در سال آینده از بولگرانا جدا خواهد شد.

همچنین گفته شده که فوق ستاره آرژانتینی با بارتومئو رابطه تنش آلودی داشته و قبلاً از اعضای بی‌نام هیئت مدیره بخاطر عدم درک حمایت از بازیکنان انتقاد کرده است.

بارتومئو اما در مورد آینده کاپیتان تیمش احساس آرامش دارد و نگران جدایی او نیست.

  • بارسا متضررترین باشگاه از بحران کرونا

وی به موندو دپورتیوو گفت: "مسی بارها گفته که می‌خواهد در اینجا بازنشسته شود و من شک ندارم که او تمدید خواهد کرد. "

بارتومئو به دلیل تأثیر همه‌گیری کروناویروس نسبت به برنامه‌های انتقال بارسا مردد است.

بازیکنان بارسا در ماه مارچ با کاهش ۷۰ درصدی دستمزد موافقت کردند و داوطلب شدند که کمک کنند تا کارمندان باشگاه بتوانند در طول اوج وضعیت اضطراری اسپانیا حقوق کامل در خانه دریافت کنند.

با این وجود کاتالان‌ها از این بحران سخت ضربه خورده‌اند به این معنی که نقل و انتقالات قبل از فصل آینده تقریباً مطمئناً درگیر مبادله بازیکن خواهد بود یا در مرحله اول نیاز به فروش دارند.

با توجه به این نکته بارتومئو بدبین است که نیمار را از پاری‌سن ژرمن به خانه برگرداند یا لاتارو مارتینز را به خدمت بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که از نیماردر مورد علاقه اش به بازگشت به بارسلونا پرسیده شد گفت: "حالا ما تصمیم می‌گیریم و بازیکنان، اگر آنها در مبادله قرار نگیرند ورود برای آنها بسیار دشوار است. "

درمورد مارتینز وی افزود: بله ما با اینتر صحبت کردیم اما اکنون مسئله در حالت آماده باش است. "

با این حال بارتومئو معتقد است که امیدواری وجود دارد که در هفته‌های آینده چند بازیکن جدید به این تیم اضافه شود. وی گفت: "ما در حال حاضر ۷ بازیکن جدید داریم. برای آینده روی ترینکائو، پدریتو و ماتئوس برنامه داریم و آنها شماره‌های تیم اول را در کنار [رونالد] آراخو، ریکی [پویگ] و آنسو [فاتی] خواهند پوشید. "

در حال حاضر اولویت بارتومئو تمدید قرارداد  مارک آندره‌تر اشتگن است  و حتی اگر او قبول کند بازهم دروازه‌بان آلمانی بعید است افزایش قابل توجهی در دستمزد خود نداشته باشد.

وقتی از او درباره مهمترین بازیکن برای تمدید قراردادپرسیده شد اظهار داشت: اولویت  من مارک آندره‌تر اشتگن است. نه تنها برای کیفیت دروازه‌بان بلکه برای شخصیت او به عنوان بازیکن و روش زندگی او. او ستونی برای رختکن و آینده است. وی برای دروازه‌بانی بسیار جوان است و در بین نخبگان نیز حضور دارد و در ۲۸ سالگی یکی از سه دروازه بان برجسته جهان است. "

وی تاکید کرد: "او آنچه اتفاق می‌افتد را درک می‌کند و می‌داند که با توجه به کاهش درآمد باشگاه‌هایی مثل بارسا باید حقوق خود را تنظیم کند. همه بازیکنان این کار را انجام می‌دهند و ما روی آن کار می‌کنیم. من به آمار و ارقام نمی‌رسم. می‌گویم که دستمزد خود را با سطح درآمدی که باشگاه فعلا دارد و در آینده خواهد داشت تطابق می‌دهد. "

وی درباره آینده لوئیز سوارز اضافه کرد: "لوئیز قراردادی دارد که براساس تعداد بازی‌هایی که انجام می‌دهد حقوق می گیرد. پس بنابر این قرارداداو به طور خودکار برای فصل ۲۰۲۱-۲۲ تجدید می‌شود. "

کد خبر 534590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha