۱۶ روز از گم شدن «سُها رضانژاد» دختر طبیعت‌گرد اهل کرج در ارتفاعات جهان‌نمای گرگان می‌گذرد و طبق گفته مسئولان گلستان هنوز هیچ نشانه‌ای از این دختر ۲۷ساله یافت نشده و تحقیقات قضایی ادامه دارد.

سها رضانژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، روز جمعه (۲۰ تیرماه) امسال بود که گم «سها دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی استان گلستان به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و بعد از گذشت ۱۶ روز هیچ نشانه ای از وی به دست نیامده است.

دادستان کردکوی در این زمینه گفت: تحقیقات قضایی برای حل معمای پرونده کوهنورد گمشده در کردکوی ادامه دارد و از توان همه نیروها استفاده شد.

هادی عزیززاده افزود: هم اکنون جستجوهای گسترده متوقف شده و عملیات به صورت موردی و توسط گروه‌های خاص ادامه دارد اما در کنار آن تحقیقات قضایی هم در حال انجام است.

وی با بیان این که تمام فرضیه‌های لازم را پیگیری کرده و موارد احتمالی را دنبال می کنیم تا ابعاد آن کشف شود، گفت: ابعاد پرونده خانم رضانژاد پیچیده نیست و امیدواریم به زودی به نتایج قابل قبولی برسیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان هم اظهار کرد: تا امروز هیج سرنخی از طبیعت‌گردِ گمشده در ارتفاعات جهان‌نما یافت نشده است.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: در این منطقه یک دیواره به طول ۱۰ کیلومتر وجود دارد و منطقه بسیار صعب‌العبور است و امکان جستجوی کامل وجود ندارد. منطقه سراسر دره، کوه، جنگل، آبشار و صخره است و کسی نمی‌تواند به طور کامل آن قسمت را جستجو کند.

مروتی بیان کرد: کارهای تحقیقاتی پلیسی همچنان ادامه دارد و تمام فرضیه های موجود پیگیری می شود.

وی گفت: روی روابط افراد تور بررسی شده و این افراد دوباره به گلستان آمده و از آنها تحقیقات انجام شده است.

فرماندار کردکوی هم گفت: هیچ نشانه‌ای از دختر گمشده در جهان‌نما پیدا نشده و همه منطقه جستجو شده است.

ابراهیم قدمنان افزود: شواهد نشان می‌دهد که این فرد در منطقه نیست اما نمی‌توان به طور قطعی آن را بیان کرد.

وی اضافه کرد: به صورت هوایی، زمینی با استفاده از پاراگلایدر، هلی‌شات و سگ‌های تجسس، و استفاده از توان از نیروهای بومی، کوهنوردان و صخره‌نوردان کل منطقه جستجو شده است. روستاهای اطراف هم بررسی شده و هیچ رد و نشانه‌ای از این دختر یافت نشده است.

کد خبر 534349

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha