سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مسابقه تلویزیونی «شوتبال» برای محک زدن هوش هیجانی شرکت‌کنندگان تولید و از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مسابقه تلویزیونی «شوتبال»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، «شوتبال» عنوان مسابقه ای با محوریت هوش هیجانی و مشارکت قهرمانان ورزشی و نخبگان علمی و روایت سرگذشت متفاوت و پندآموز آن‌ها از شبکه نسیم پخش می‌شود. فصل اول این مسابقه، سال قبل پخش شده بود، اما فصل جدید آن با تغییراتی به پخش رسیده است که رویکرد محتوایی و فرهنگی هم یافته است.

فصل دوم مسابقه «شوتبال» به رغم خطرات موجود اما با تمهیدات به کار رفته، با حضور تماشاچی همراه شده است. حضور بانوان در فصل جدید «شوتبال» اتفاق جدید این مسابقه در سری جدید است. بر این اساس یک قسمت، با حضور شرکت کنندگان خانم و یک قسمت هم با حضور شرکت کنندگان آقا تولید و پخش می شود.

استفاده از ظرفیت قهرمانان و شخصیت های خاص و موفق در دستور کار این برنامه قرار گرفته؛ هم ورزشکاران نامی و دارای عناوین قهرمانی می آیند و هم نخبگان دانشگاهی و علمی و هم افرادی که در زندگی خودشان توفیقات بزرگی را به دست آورده اند و می توانند الگوی جوانان و نوجوانان باشند. از دانشجویان و رتبه های برتر دانشگاه های شریف و امیر کبیر گرفته تا برنده مدال طلای المپیک.

این فصل از مسابقه تلویزیونی «شوتبال» تا آغاز ماه محرم، هر شب روی آنتن شبکه نسیم سیما می‌رود. پس از پایان ایام عزاداری محرم و صفر، فصل بعدی مسابقه «شوتبال» در ۶۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد.

کد خبر 533115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha