سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

تورج نصر، صداپیشه و گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون مهمان این هفته «پرنیان صدا» در رادیو پیام است و به تاریخ رادیو می پردازد.

تورج نصر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شبکه رادیویی پیام در برنامه «پرنیان صدا» به پخش برنامه‌های رادیویی نوستالوژیک و صداهای خاطره انگیز اقدام می کند. مهمان این هفته «پرنیان صدا» داوود شعبانی نصر معروف به تورج نصر صدا پیشه، گوینده و بازیگر سینما و تلویزیون است.

نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و همزمان در تئاتر را نیز فعالیت داشته است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما می شود. وی با نمایش تلویزیونی در نقش آقای شهروندی در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد.

تورج نصر به عنوان یک دوبلور مکمل در بسیاری از آثار سینمایی، تلویزیونی و کارتون‌ها صحبت کرده وی از کمدی گوهای عرصه صداپیشگی محسوب و از دوبلورهای نقش لورل (مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی) نیز بوده‌است.

«پرنیان صدا» روزهای جمعه ازساعت ۲۲ الی ۲ بامداد از بخش شبانگاهی رادیو پیام با اجرا و تهیه کنندگی سعید توکل این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا پخش می شود. همچنین رادیو تصویری پیام نیز همزمان با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد.

کد خبر 533073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha