معاون امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خراسان شمالی گفت: یک جوان روستایی که در حادثه سیل دیروز ۲۶ تیر بجنورد گم شده بود، صبح امروز پیدا و تحویل خانواده شد.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل محبان روز جمعه ۲۷ تیر اظهار کرد: گزارش مفقودی در سیلاب روستای شیخ شهرستان بجنورد حوالی غروب دیروز گزارش شد که تیم امداد کوهستان بجنورد عملیات جست‌وجو را در مسیر روستای مزبور به سرخه زو، به همراه افراد محلی و بستگان فرد مفقودشده آغاز کرد. جست‌وجو تا ساعت ۲۳ دیشب ادامه یافت، اما وی پیدا نشد و عملیات از ساعت ۶ صبح امروز از سر گرفته شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی: صبح امروز، فرد مفقودشده توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در روستای چهاربرج در حالی که برای در امان ماندن از طوفان و سیل زیر بوته‌ها پناه گرفته بود، سالم یافته شد و به خانواده‌اش تحویل داده شد. در این عملیات ۳۰ نفر در قالب ۹ تیم مشارکت داشتند.

بارش باران های رگباری و وزش تندباد از روز سه شنبه مناطق مختلف استان خراسان شمالی را دربرگرفته و موجب جاری شدن سیلاب و تخریب راه های روستایی و وارد آمدن خسارت به مزارع و منازل روستاییان در برخی شهرستان های این استان شده است.

کد خبر 531652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha