صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی تصویری جدید از دیدار سال‌های گذشته خانواده شهدا با مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، این صفحه اجتماعی تصویری از دیدار سال‌های قبل خانواده شهدا با رهبر انقلاب و بخشی از سخنان ایشان را با منتشر کرد.

رهبر انقلاب در خصوص فرزندان شهدا این چنین گفته‌اند: «فرزندان شهدا بدانند که پدران آن‌ها موجب شدند که اسلام، در چشم شیطان‌ها و طاغوت‌های عالم، ابهت پیدا کند. روزی بود که به اسلام و جامعه‌ی مسلمین، اصلاً اعتنایی نمیکردند و کمترین محلی نمیگذاشتند و آنان را صاحب فکر نمیدانستند؛ اما امروز دریافته‌اند که اسلام، کاخ‌های اقتدار شیطانی آنان را در سراسر دنیا لرزانده است. امام بزرگواری که نام و یاد او، دل قدرت‌های طاغوتی را آب میکرد و کاخ‌های آنان را تکان میداد، عظمت خود را از اسلام گرفت. عظمت او، به‌خاطر این بود که خود را خادم اسلام و مسلمین میدانست و مجاهدت او و ملتش، به اسلام عظمت بخشید.امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملت‌ها آبرو و عزت را این‌گونه باید پیدا کنند. ۱۳۶۸/۰۵/۲۵"»

گفتنی است تصویر این دیدار مربوط به سال‌های گذشته است.

کد خبر 531634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha