فاطمه طباطبایی در پی ترخیص از بیمارستان پس از گذراندن مراحل درمانی ویروس کرونا، طی نامه‌ای از زحمات رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، پزشکان و پرستاران این بیمارستان قدرانی کرد.

عروس امام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، فاطمه طباطبایی همسر مرحوم حاج سید احمد خمینی پس از ترخیص از بیمارستان مسیح دانشوری با نگارش نامه‌ای از پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان در دوران ابتلا به بیماری کرونا قدردانی کرد. متن نامه فاطمه طباطبایی به این شرح است:

باسمه تعالی

«اعملوا آل داوود شکرا و قلیل من عبادی الشکور» (سوره سبأ، آیه 13)

خدا را سپاس که به مدد الطاف بی کران حضرتش و دعای خیر خواهران و برادران و با تلاش و محبت کادر درمانی، سختی های دوره بیماری کرونا را سپری کردم و توانستم به منزل باز گردم.

سختی دوره حضور در بیمارستان اگرچه باعث زحمت برای عزیزانی شد که با محبت تمام روند درمان را مدیریت کردند ولی در نگاهی متعالی لطفی است که حضرت معبود بر جان آدمی مستولی می کند تا به فقر خویشتن بیش از پیش پی برد و بهتر دریابد که «مالک ملک وجود حاکم رد و قبول / هر چه کند جور نیست ور تو بنالی جفاست».

اینک به حکم ادب و با اقرار به اینکه بخش عظیمی از لطف کریمان و محبّت حبیبان اثر عشق کم نظیر ایشان به امام بزرگوارمان است، بر خود لازم می دانم از یکایک عزیزان و بزرگواران که در این ایام من را شرمنده محبت خویش کردند تشکر کنم و پیش از همه، از ریاست محترم بیمارستان مسیح دانشوری و پرستاران و طبیبان و پرسنل عزیز این بیمارستان، به خصوص دکتر جوان و توانمند کشورمان سرکار خانم دکتر عابدینی سپاسگزاری نمایم و از خدای متعال برای همه بیماران شفای عاجل و برای همه خادمان سلامت توفیقات روزافزون مسألت نمایم.

کد خبر 531625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha