چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

پاری‌سن‌ژرمن برای خرید دیوید دخه آ از منچستریونایتد پیش قدم شده و می‌خواهد با این بازیکن مذاکره کند.

دخه آ

به گزارش اسپوتنیک، در سپتامبر گذشته به لطف قرارداد جدید، دیوید دخه آ دروازه‌بان منچستریونایتد به گران‌ترین دروازه‌بان جهان تبدیل شد که بیشترین دستمزد را می‌گیرد.

در ماه‌های اخیر اما پی‌اس‌جی با دروازه‌بان‌های خود مشکل بزرگی داشت و لئوناردو سرانجام با جذب کیلور ناواس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته توانست این مشکل را رفع کند. دروازه‌بان کاستاریکایی از رئال مادرید نیمکت نشین شد و بلافاصله استحکام بیشتری را در ترکیب توماس توخل به ارمغان آورد. اما راه‌های دیگر توسط باشگاه پایتخت دنبال شده است. آندره اونانا (آژاکس آمستردام)، جیانلوئیجی دوناروما (میلان AC) و حتی دیوید دخه آ (منچستر یونایتد) در تیررس سران PSG معرفی شده‌اند. دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ را ترک نکرده و حتی قرارداد خود را با دستمزد 3 برابر تمدید کرد که وی را به بالاترین دروازه‌بان پردرآمد دنیا تبدیل می‌کند.

اکنون دیوید دخه آ تا سال 2024 با منچستریونایتد قرارداد دارد. این سه‌شنبه روزنامه AS  در مورد قرارداد جدید وی افشاگری‌هایی کرد که باعث شد دخه آ به بهترین دروازه‌بان پردرآمد جهان تبدیل شود.

در حالی‌که دخه آ با من‌یونایتد برسر توافق برای ماه‌ها مشکل زیادی داشت و مداخله پاریسی‌ها بالاخره افزایش را در این قرارداد در پی داشت.

کد خبر 531313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha