معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: کارمندان ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی تا برگشتن شرایط به حالت عادی و تولید واکسن ویروس کرونا می‌توانند با استفاده از ظرفیت دورکاری وظایف و تکالیف خود را انجام دهند.

دورکاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا اظهارکرد: دورکاری در ادارات براساس بخشنامه و اپیدمی ویروس کرونا دوباره احصا شده است و دستگاه‌های دولتی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مکلف هستند بخشی از خدمات خود را از طریق خدمات الکترونیکی به مردم ارائه دهند.

وی ادامه داد: به دلیل بحرانی بودن بیماری کرونا تصمیماتی در شورای اداری استان تهران، ستاد مقابله با کرونا در خصوص دورکاری گرفته شده است و براساس مصوبه سازمان استخدامی کشور دستگاه‌ها موظفند از ظرفیت دورکاری با الویت قرار دادن کارمندان زن دارای فرزندان خردسال، زنان باردار، بیماران زمینه ای استفاده کنند و اگر ظرفیت دیگری وجود داشت برای سایر کارمندان در نظر گرفته شود.

عباس پاشا بیان کرد: براساس نوع کار برخی از کارمندان باید در محل کار حضور داشته باشند و برخی با توجه به زیرساخت های خدمات الکترونیکی در دستگاه‌ها وظیفه خود را به شیوه دورکاری انجام دهند.

وی تصریح کرد: به دستگاه‌های دولتی تلکیف شده از حضور کارمندان و مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری و ساعت حضور برای آنها غیبت ثبت شود.

کد خبر 531111

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha