مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

افزایش ۶۶ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری یزد در شرایط اقتصادی کنونی با اعتراض مردم روبه‌رو شده است.

اتوبوس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اعلام کرده ملاک افزایش قیمت، ابلاغ شهرداری است و اگر این افزایش قیمت از سوی فرمانداری تایید نشود، این موضوع دوباره بررسی خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تصویب افزایش ۶۶ درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌های درون‌شهری در شورا، گفت: روند اجرای هر مصوبه در شورای شهر به این صورت است که بعد از مصوب شدن باید به فرمانداری برود و پس از تایید فرمانداری به مرحله اجرا درآید.

حمیدرضا قمی ادامه داد: هم‌اکنون در مرحله‌ای هستیم که فرمانداری به این مصوبه ایرادهایی گرفته و پس از این که این ایرادها رفع شود، قابل اجرا خواهد بود.  وی درباره اجرای زودهنگام این مصوبه اظهار کرد: شورا مراحل قانونی اجرای این مصوبه را پیگیری خواهد کرد.

فرماندار یزد نیز گفت: مصوبه افزایش نرخ بلیت اتوبوس با توجه به دلایل کارشناسی سازمان حمل و نقل شهرداری به هیأت تطبیق در فرمانداری ارسال شد. سیدمحمد رستگاری افزود: ما برخی از ردیف نرخ‌ها را تعدیل کردیم و اگر شورای شهر نظر هیات تطبیق را بپذیرد، مراحل قانونی اجرا می‌شود و اگر اعتراض داشته باشد، مسئله به شورای حل اختلاف خواهد رسید.

کد خبر 531090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha