سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ماجرای لو رفتن عناصر اصلی اغتشاشات گفت: آقایی که این روزها اعلام می‌کند موکلان وی دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و وکیل این افراد نبوده است.

اسماعیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده سه محکوم به اعدام اغتشاشات گفت: این حکم در دیوان عالی کشور بعد از فرجام‌خواهی متهمان و وکلا به تأیید رسیده و به دادسرا اعاده شده است؛ اجرای احکام فرایند قانونی دارد و ممکن است در این فرایند هر موجب قانونی دیگری نتیجه پرونده را همراه با تغییر کند.  

وی اضافه کرد: این پرونده را خدای متعال کمک کرد جنایاتشان برملا شد؛ اینها جزو عناصر اصلی اغتشاشات بودند و دو نفر از این افراد در صحنه سرقت مسلحانه دستگیر شدند و با تهدید به اسلحه می‌خواستند اموال خانمی را بربایند که خدا کمک کرد و باعث دستگیری این افراد شد.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: پس از دستگیری در گوشی این افراد اقدامات خرابکارانه‌ای که انجام می‌دادند و فیلمبرداری کرده و برای برخی از خبرگزاری‌های خارج از کشور ارسال می‌کردند، کشف شد؛ خودشان از اعمال مجرمانه خود بهترین مستندات را تهیه کردند و در فرایند دادگاه هم اقرار کرده‌اند و همچنین هم خودشان و هم وکلایشان‌ دفاع داشتند البته چهار نفر اعلام وکالت کردند و دفاع کردند.

وی ادامه داد: جلسات دادگاه فیلمبرداری شده و حضور آنها موجود است؛ عجیب این است که آقایی که این روزها اعلام می‌کند موکلان وی دفاع نکردند از نظر ما وکیل خودخوانده است و نه در فرایند دادسرا، نه دادگاه و نه دیوان عالی کشور، وکیل این افراد نبوده است.

کد خبر 531066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن EE ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
    7 4
    #اعدام‌_نکنید